reklama

Minister školstva by si mal zobrať príklad od Japoncov

Dnes sa v Národnej rade SR na mimoriadnom zasadnutí rokuje o návrhu z radov opozície na odvolanie ministra školstva, Juraja Draxlera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nemyslím si, že tento návrh bude mať úspech, považoval som však za potrebné, aby som vyslovil svoj názor.

V parlamente som vyslovil názor, že minister Draxler by mal sledovať príklad japonského ministra dopravy, ktorý podal demisiu len preto, že expresný vlak medzi Tokiom a Nagasaki meškal dve minúty. Zároveň som pripomenul, že dôvody, prečo dnes Draxler čelí odvolávaniu, sú oveľa závažnejšie - v hre sú totiž peniaze daňových poplatníkov, s ktorými rezort školstva –jemne povedané - nenakladá práve najlepšie. To, čo však sám považujem za ešte lepší dôvod na odvolanie ministra je ten, že šéf rezortu školstva odmietol názor vyše 26-tisíc rodičov, pedagógov a podporovateľov národnostných škôl, ktorí protestovali proti zníženiu počtu vyučovacích hodín čítania a písania. V skutočnej demokracii je nepredstaviteľné, aby reprezentant štátu takýmto hrubým spôsobom ignoroval názor občanov. Pre mňa je to dostatočný dôvod na to, aby som hlasoval za odvolanie súčasného ministra Draxlera.

Péter Vörös

Péter Vörös

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

My, Maďari a Slováci sme vzájomne odkázaní na seba. Nájdime teda spoločnú reč. Verím, že to dokážeme. Sám sa o to usilujem, viem o čom hovorím a ako poslanec NR SR za Most-Híd viem, že sa to dá. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu